Inżynier wsparcia Klientów Global Cloud (Azure, Google Cloud Platform, AWS)

Naszą ambicją jest bycie najbardziej zaufanym i szanowanym dostawcą usług przetwarzania danych, managed services, środowisk chmurowych i infrastruktury as a service w Polsce i Europie Centralnej. Beyond.pl zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i ciągłości dostępu do danych, pozwalając klientom i partnerom budować przewagę konkurencyjną, wprowadzać innowacje i stabilnie się rozwijać.


Stacjonarnie lub zdalnie

Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska

  • Wsparcie technologiczne klientów w architekturze rozwiązań biznesowych z rozwiązań chmurowych Microsoft Azure lub Google lub AWS.
  • Realizacja usług zarządzalnych i migracji dla klientów
  • Udział w procesach Solution Assessment.
  • Doradztwo w zakresie usług chmurowych oraz monitorowanie i optymalizacja istniejącej infrastruktury klienta.
  • Zarządzanie technologiczne projektami z udziałem klienta i zespołu technicznego Beyond.pl.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów, w oparciu o najwyższe standardy obsługi
  • Pierwsza linia kontaktu z działami technicznymi dostawców globalnych
  • Wsparcie biznesowe dla działu sprzedaży, prowadzenie szkoleń, mentoring zespołu i transfer wiedzy w organizacji.

 

Nasze oczekiwania

  • Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w roli technicznej w obszarze rozwiązań chmurowych.
  • Wiedza i doświadczanie praktyczne w przygotowaniu architektury jednej z platform: Microsoft Azure, Google Cloud Platform, Google Workspace lub  AWS.
  • Bardzo dobra administracyjna znajomość wybranej platformy chmurowej oraz gotowość do poznawania kolejnych rozwiązań.
  • Doświadczenie w projektach migracyjnych do platform chmurowych.
  • Znajomość narzędzi zarządzania (Poweshell, Bash, JSON)
  • Swobodny poziom komunikacji biznesowej w języku angielskim.
  • Szybkie przyswajanie wiedzy.
  • Orientacja na potrzeby biznesowe a nie wyłącznie technologiczne
  • Kreatywne podejście do problemów, umiejętność myślenia analitycznego.

Mile widziane

  • Uzyskana certyfikacja na poziomie administratora w jednej z platform chmurowych i wiedza Fundamentals w drugim obszarze.
  • Doświadczenie w obszarze Windows Active Directory.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w sektorze IT.
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej.
  • Różnorodność wykonywanych zadań.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
  • Bogaty pakiet socjalny (w tym Multikafeteria).
  • Lekcje języka angielskiego.
  • Fundusz szkoleniowy.
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Przyjazne środowisko pracy i dobrą atmosferę.
  • Pracę z nowoczesnymi technologiami w pierwszym w Europie centrum danych z najwyższym certyfikatem bezpieczeństwa Rated 4 wg ANSI/TIA-942.

 

Pobierz nasz infopack rekrutacyjny i dowiedz się wszystkiego o warunkach pracy w Beyond.pl:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Beyond.pl w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”