Kontroler Finansowy

Aktualnie, w związku z dalszym dynamicznym rozwojem spółki i decyzją o powiększeniu Zespołu Finansów i Kontrolingu, poszukujemy Kontrolera Finansowego. Osoba na tym stanowisku będzie dostarczać Zarządowi wiarygodne informacje niezbędne do podejmowania strategicznych decyzji. Głównym celem stanowiska jest analiza rentowności, zarządzanie inwestycjami, nadzór nad procesem budżetowania i planowania długoterminowego, raportowanie zarządcze, analizy i kontrola finansowa. Osoba pełniąca tę rolę będzie odpowiedzialna zarówno za kontroling, raportowanie jak i rachunkowość finansową.

Jeśli lubisz mieć realny wpływ na kierunek, w którym podąża biznes, a jednocześnie jesteś proaktywny, świetnie zorganizowany, lubisz wyzwania i wymagasz wiele od samego siebie, możesz być idealnym kandydatem do tej roli.

Zakres obowiązków:

  • informowanie członków Zarządu i menedżerów spółki o aktualnych trendach i efektach obecnie prowadzonych działań operacyjnych,
  • analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp.,
  • rekomendowanie działań biznesowych na bazie przygotowanej informacji zarządczej,
  • Monitorowanie procesu inwestycyjnego, sporządzanie analiz inwestycyjnych i prognoz finansowych, rekomendowanie źródeł finansowania,
  • przygotowywanie rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
  • bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy,
  • przygotowywanie danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych,
  • dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych,
  • doskonalenie i wdrażanie narzędzi controllingowych,
  • wdrażanie planów finansowych firmy i tworzenie odpowiednich procedur,
  • ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse),
  • minimum 4 lata doświadczenia w audycie finansowym zewnętrznym (BIG4),
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • gruntowna wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej oraz analizy finansowej,
  • znajomość IFRS, zagadnień Transfer Pricing, wiedza z zakresu prawa podatkowego,
  • kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów (ACCA, CIMA, Biegły Rewident),
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • biegła znajomość zagadnień związanych z raportowaniem zarządczym oraz budżetowaniem,
  • świadomość komercyjna / przedsiębiorczość,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i dbałość o szczegóły,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczność,
  • umiejętność szybkiego uczenia się i proaktywność w działaniu,
  • doświadczenie i umiejętność zarządzania zespołem,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • możliwość pracy z nowoczesnymi technologiami w jedynym w Polsce centrum danych z najwyższym certyfikatem bezpieczeństwa Rated 4 wg ANSI/TIA-942,
  • możliwość zdobywania nowych umiejętności przy innowacyjnych projektach,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (program Multikafeteria),
  • przyjazne środowisko pracy i dobrą atmosferę,
  • pracę stacjonarną w Poznaniu.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.), prowadzonych przez Beyond.pl Sp. z o.o.”

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

Aplikuj