Pracownik działu Service Desk z językiem angielskim

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi,
  • bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów,
  • obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,
  • obsługa zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez panel administracyjny,
  • prace konfiguracyjne,
  • współpraca z Działem Sprzedaży w ramach obsługi posprzedażowej

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • biegła znajomość języka polskiego (warunek konieczny),
  • mile widziana biegła znajomość innego języka, preferowany język niemiecki,
  • doświadczenie w pracy w Service Desk i/lub Customer Service,
  • znajomość nowoczesnych usług IT,
  • rozumienie infrastruktury IT i zależności między jej poszczególnymi elementami,
  • znajomość ITIL,
  • mile widziana dobra znajomość systemów Windows i/lub Linux,
  • zdolności analityczne,
  • umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów,
  • nastawienie pro-klienckie,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • samodzielność w działaniu,
  • zdolności organizacyjne,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • dyspozycyjność (praca zmianowa).

Oferujemy:

  • możliwość zdobywania nowych umiejętności,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • atrakcyjny pakiet socjalny,
  • wyjątkową atmosferę pracy,
  • możliwość pracy z nowoczesnymi technologiami i urządzeniami,
  • pracę w biurze w Poznaniu i/lub możliwość pracy zdalnej.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.), prowadzonych przez Beyond.pl Sp. z o.o.”

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

Aplikuj