Wirtualny Spacer

Komunikacja na żywo z zespołem Smart Hands

Kontaktuj się w czasie rzeczywistym i bądź live podczas wykonywanych prac.

Wysyłka i edycja dokumentacji na żądanie

Wpieraj zespół Smart Hands schematami i zdjęciami, wysyłając je bezpośrednio do okularów HoloLens 2.0. Modyfikuj pliki zgodnie z zapotrzebowaniem.

Bieżąca archiwizacja

Technologia HoloLens 2.0 umożliwia wykonywanie i wymianę zdjęć, rysunków oraz skanów w 2D i 3D.

Bezpieczne połączenie

Komunikacja jest zabezpieczona szyfrowaniem SSL, wymaga uwierzytelniania oraz ma tylko jeden punkt dostępu.

Zakres działań Smart Hands oraz gwarancja zachowania poziomu usług (SLA) Beyond.pl

Gwarantowana ciągłość świadczenia usług

Dostępność usług 24/7/365 z SLA na poziomie do 99.9999%. Beyond.pl to pierwsze w Unii Europejskiej i jedyne w Europie Środkowej Data Center certyfikowane Rated 4 według ANSI/TIA-942.

Infrastruktura IT w najlepszych rękach

Począwszy od podłączenia, konfiguracji, instalacji i deinstalacji sprzętu, przez wsparcie działania aplikacji, skończywszy na konserwacji infrastruktury i pomieszczeń.

Rozwiązania dostosowane do potrzeb

Zmienne zapotrzebowanie wynikające z czynników zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych może znacząco wpłynąć na płynność Twoich procesów. W Beyond.pl pomożemy Ci dopasować do Twoich potrzeb biznesowych moc obliczeniową, rozmiar pamięci i przepustowość sieci.

Integracja w chmurze

Jeśli zastanawiasz się nad zmianą lub rozszerzeniem usług nasz zespół Smart Hands zapewni Ci przedsprzedaż i wsparcie konsultingowe. Pomożemy znaleźć Ci idealne rozwiązanie, bez względu na fakt, czy będzie to dokupienie sprzętu, usługi hybrydowe, czy multi-cloud.

Wsparcie w zakresie debuggowania i usuwania usterek

W IT wiemy, że pytaniem nie jest czy problem się pojawi, ale kiedy się pojawi. Bez względu na czas i rodzaj usterki jesteśmy tutaj by wspierać Twoją infrastrukturę IT. Serwis Smart Hands to ponad 30 ekspertów działających 24/7, gotowych iść z pomocą zawsze, kiedy sytuacja tego wymaga.

Nowoczesny wymiar zdalnego wsparcia serwisowego

Bezpieczne połączenie ze Smart Hands z technologią Microsoft HoloLens 2.0.

  • Desygnowany punkt wejścia z protokołem HTTPS

  • Połączenie jedynie przez dedykowaną aplikację 

  • Komunikacja szyfrowana przy pomocy SSL

  • Poświadczenie aplikacji:

    • autoryzacja bazująca na tokenie JWT z określonym czasem trwania sesji
    • uwierzytelnienie socketów oparte na krótkotrwałym tokenach
    • dostęp do danych za pomocą limitowanego czasem URLa. 
  • Zakres działania Smart Hands jest dedykowany usługom kolokacyjnym w trybie 24/7/365. Edytuj i wysyłaj pliki bezpośrednio do eksperta Smart Hands zarządzającego Twoją infrastrukturą IT. 

  • Usługi Smart Hands są dostępne w poznańskich placówkach Beyond.pl, w kampusie Data Center 2 z pierwszą w Unii Europejskiej i jedyną w Europie Środkowej certyfikacją Rated 4 ANSI/TIA- 942 oraz w Data Center 1.

  • Nasze lokalizacje posiadają certyfikację ISO 27001, SOC 2 Type1, SOC 2 Type2 i PCI DSS.

Powiązane usługi

Kolokacja serwerów

Najwyższy standard bezpieczeństwa dla Twojej infrastruktury. Wybierz Data Center zapewniające kolokację na najwyższym poziomie.

Zobacz więcej

Administracja IT

Skorzystaj z kompleksowego wsparcia naszych ekspertów w zakresie utrzymania środowiska IT.

Zobacz więcej

Infrastruktura dedykowana

Infrastruktura najlepiej dopasowana do Twoich potrzeb biznesowych. Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów.

Zobacz więcej

Pobierz ulotkę Smart Hands z technologią Microsoft HoloLens 2.0

Pobierz PDF

    Skontaktuj się z nami!

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Beyond.pl Sp. z o.o. (Beyond.pl) z siedzibą w Poznaniu (61-248) przy ul. A. Kręglewskiego 11. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Zespół Sprzedaży

    Poproś o kontakt lub skontaktuj się bezpośrednio z Zespołem Sprzedaży.

    Poproś o kontakt
    Wsparcie techniczne

    Prześlij zgłoszenie i uzyskaj pomoc techniczną Zespołu Service Desk.

    Załóż ticket
    Masz inne pytania?Skontaktuj się z nami
    Uruchom Chmurę e24cloudUruchom Chmurę