Kontakt

Szukasz wyzwań? W Beyond.pl z pewnością je znajdziesz!

Mamy ambicję być najbardziej zaufanym i szanowanym dostawcą usług kolokacji, managed services, środowisk chmurowych i outsourcingu IaaS w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Nie przestajemy rosnąć! Nasz kampus zwiększa moc do 42MW, a świetny zespół poszukuje nowych osobowości!

Tworzymy miejsce do kreacji Twojej kariery w branży IT. W naszej firmie czeka Cię praca pełna inspiracji, środowisko wykwalifikowanych ekspertów oraz szerokie perspektywy do dalszego rozwoju. Dołączając do Beyond.pl otrzymasz m.in. dostęp do nowoczesnej infrastruktury, obszerny know-how, a także szansę współtworzenia technologii przyszłości! Go Beyond Together!

Rekrutacja na stanowiska eksperckie

Szukamy najlepszych na rynku. Masz doświadczenie w sektorze Data Center? Czujesz się mocny w branży IT?

Wyślij nam swoje CV

Proces rekrutacyjny

1

Zgłoszenie

Oferty pracy publikujemy na naszej stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz na portalach zewnętrznych. Odpowiedzieć na ogłoszenie musisz przez bezpieczny system rekrutacyjny. Zawsze poprosimy Cię o zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

2

Analiza CV przez team leadera

Kto najlepiej oceni Twój profil zawodowy? Przyszły szef! Z tego powodu aplikacje kandydatów analizują przede wszystkim Team Leaderzy zespołów, do których prowadzona jest rekrutacja. Pamiętaj, aby możliwie szczegółowo opisać swoje kompetencje techniczne – to pomoże nam realnie ocenić Twoją sylwetkę już w pierwszym etapie!

3

Test wiedzy merytorycznej

Przed zatrudnieniem chcemy zweryfikować Twoje umiejętności. Pierwszym etapem jest rozwiązanie krótkiego testu, który wysyłamy e-mailowo przed lub po spotkaniu rekrutacyjnym w zależności od stanowiska.

4

Spotkanie rekrutacyjne

Poznajmy się bliżej! W kolejnym kroku zaprosimy Cię na rozmowę do naszej siedziby w Poznaniu, gdzie chętnie wysłuchamy, jakie są Twoje oczekiwania zawodowe oraz co możesz nam zaoferować od siebie. Stawiamy na partnerstwo! Spotkanie prowadzone jest przez przedstawiciela Zespołu HR oraz Team Leadera. Każdy kandydat po rozmowie kwalifikacyjnej otrzymuje od nas informację zwrotną.

5

Zadanie problemowe

Zadania problemowe zawsze dostosowane są do obszarów, których dotyczy rekrutacja oraz sprawdzają kreatywne myślenie. Ważne są dla nas kompetencje miękkie, stąd ocenimy także Twoje zdolności interpersonalne oraz znajomość języka angielskiego.

6

Zatrudnienie

Jeśli nawzajem zaakceptujemy warunki współpracy, rozpoczniemy finalizację zatrudnienia oraz proces adaptacji. Przygotujemy dla Ciebie niezbędne dokumenty, sprzęt, dostępy do systemów wewnętrznych oraz stanowisko pracy. Eksperci z każdego obszaru przeprowadzą z Tobą szkolenie wewnętrzne, a Zespół HR przedstawi nowym współpracownikom. Powodzenia!

Benefity

Elastyczny czas pracy

Start dnia pracy w biurze w godz. 7.00 – 10.00.

Fundusz szkoleniowy

Dodatkowe środki finansowe do wykorzystania na edukację, czyli wyjazdy na polskie i zagraniczne konferencje, szkolenia czy studia.

Pakiet socjalny

Dostęp do platformy Medicover Benefits (do wyboru m.in. karta Multisport, opieka medyczna, bilety do kina, teatru), bezpłatne lekcje języka angielskiego.

Prestiżowe miejsce pracy

Pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej data center z certyfikatem Rated 4 wg ANSI/TIA-942 oraz innowator na rynku usług IT.

Rozwój zawodowy

Praca przy samodzielnych projektach oraz możliwość awansu w strukturach firmy. Współpraca z uznanymi partnerami technologicznymi.

Strefy chill & fun w biurze

Piłkarzyki, Playstation, tenis stołowy, automaty typu Arcade i patio z leżakami na świeżym powietrzu!

Imprezy integracyjne

Spotkania zespołu przy okazji świąt i ważnych wydarzeń. Integracja w miejscu pracy (kantyna, sala konferencyjna w Data Center 2).

Welcome pack

Pakiet upominków na start i wdrożenie przez specjalistów z poszczególnych obszarów IT.

Infopack rekrutacyjny

Dowiedz się więcej na temat pracy w Beyond.pl

Pobierz infopack

Nasze obszary rozwoju

Ścieżka rozwoju w zespołach IT

Partnerzy edukacyjni

Zespół Sprzedaży

Poproś o kontakt lub skontaktuj się bezpośrednio z Zespołem Sprzedaży.

Poproś o kontakt
Wsparcie techniczne

Prześlij zgłoszenie i uzyskaj pomoc techniczną Zespołu Service Desk.

Załóż ticket
Masz inne pytania?Skontaktuj się z nami
Uruchom Chmurę e24cloudUruchom Chmurę