Kontakt

Korzyści infrastruktury dedykowanej w Beyond.pl

Rozwiązanie szyte na miarę

Pomagamy dobrać optymalną konfigurację sprzętu i usług do potrzeb Twojej organizacji. Możesz aranżować własną przestrzeń w komorach serwerowych, integrować środowisko IT z rozwiązaniami chmurowymi lub posiadaną już infrastrukturą.

Elastyczność

Możliwość błyskawicznej rozbudowy środowiska IT wraz ze zmieniającymi się wymaganiami Twojego biznesu. Wybierając infrastrukturę hybrydową łączącą dedykowane zasoby serwerów z chmurą zyskujesz dodatkową skalowalność infrastruktury.

Bezpieczeństwo

Najwyższy standard ochrony danych i wbudowany proces kontroli zabezpieczeń potwierdzone certyfikatami branżowymi. W tym certyfikat ISO/IEC 27001, PCI DSS oraz jedyny w Unii Europejskiej certyfikat Rated 4 wg ANSI/TIA-942.

Wsparcie ekspertów

Wsparcie architektów IT w wyborze optymalnego rozwiązania oraz kompleksowe zarządzanie środowiskiem. Dyspozycyjność Service Desk 24/7 w standardzie oraz możliwość skorzystania z usług zespołu technicznego Smart Hands.

Co obejmuje usługa infrastruktury dedykowanej?

Opieka i monitoring infrastruktury dedykowanej

Bezpieczeństwo danych w data center nie polega tylko na fizycznej ochronie realizowanej przez rozwiązania technologiczne. Ważna jest spójna strategia bezpieczeństwa, która według raportu marki Intel „Security Trends 2015” była uznawana za jedno z najsłabszych ogniw (43%). Infrastruktura stworzona specjalnie w celu lokowania środowiska IT jest pierwszym poziomem zabezpieczenia. Jednak w każdym systemie informatycznym to człowiek pełni jedną z kluczowych ról. Jakość usług gwarantuje połączenie rozwiązań technicznych z nieustanną opieką i monitoringiem zasobów prowadzonymi przez ekspertów.

W Polsce outsourcing IT nadal wiąże się z obawami, czy nad lokowanymi w zewnętrznym centrum danych zasobami mamy wystarczającą kontrolę. Właśnie z tego względu istotna jest możliwość stałego kontaktu z usługodawcą. Między innymi z tego powodu w Beyond.pl wsparcie oferuje się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku na wielu obszarach. Daje to Klientowi nie tylko poczucie bezpieczeństwa, ale także doprowadza do przemodelowania firmowego zespołu IT, który może skupić się na projektach rozwojowych zamiast na bieżącej administracji.

Beyond.pl oferuje trzy rodzaje wsparcia. Pierwszym kontaktem Klienta z data center jest Service Desk, który w ciągu kilku minut odpowiada na zgłoszenia e-mailowe i telefoniczne. To wszechstronni specjaliści, którzy współpracują z ekspertami z poszczególnych obszarów IT, rozwiązując bieżące problemy i rekomendując działania rozwojowe. Zespół Smart Hands nadzoruje sprzęt fizyczny w komorach serwerowych i odpowiada za jego sprawność techniczną. Dzięki tak zorganizowanej opiece nad projektami klienta prawie 97% zgłoszeń dotyczy aktualizacji czy konfiguracji, nie incydentów.

Silną grupą wsparcia jest zespół administratorów, którzy zarządzają środowiskami wirtualizacyjnymi, systemami operacyjnymi oraz bazami danych. Admini Beyond.pl nie tylko posiadają szerokie doświadczenie zawodowe, ale także mają możliwość podwyższania swoich kompetencji dzięki wewnętrznemu programowi szkoleń. Środowiska IT w Beyond.pl są zatem tworzone w oparciu o sprawdzone narzędzia, zaufanych partnerów technologicznych takich jak Intel, Lenovo czy Dell oraz wysokie kompetencje pracowników.

Usługi dodatkowe dla infrastruktury dedykowanej

Usługi, które mogą Cię zainteresować

Disaster Recovery Center

Najwyższy standard bezpieczeństwa dla Twojej zapasowej infrastruktury. Zapewnij swojej firmie ciągłość biznesową.

Poznaj usługę

Administracja IT

Skorzystaj z kompleksowego wsparcia naszych ekspertów w zakresie utrzymania środowiska IT.

Poznaj usługę
Skontaktuj się z nami!

Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Beyond.pl Sp. z o.o. (Beyond.pl) z siedzibą w Poznaniu (61-248) przy ul. A. Kręglewskiego 11. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zespół Sprzedaży

Poproś o kontakt lub skontaktuj się bezpośrednio z Zespołem Sprzedaży.

Poproś o kontakt
Wsparcie techniczne

Prześlij zgłoszenie i uzyskaj pomoc techniczną Zespołu Service Desk.

Załóż ticket
Masz inne pytania?Skontaktuj się z nami
Uruchom Chmurę e24cloudUruchom Chmurę
Oddział Beyond.pl Warszawa

Skontaktuj się bezpośrednio z oddziałem Beyond.pl w Warszawie

Skontaktuj się z nami