Infrastruktura dedykowana

Infrastruktura najlepiej dopasowana do Twoich potrzeb biznesowych. Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów.

Czym jest Infrastruktura dedykowana?

Każde rozwiązanie oparte na infrastrukturze dedykowanej to odrębny projekt odpowiadający Twoim unikalnym potrzebom biznesowym. Planowaniem i realizacją zajmuje się nasz dedykowany zespół wraz z architektem IT. Pomagamy dobrać i skonfigurować między innymi moc obliczeniową, przestrzeń dyskową i sieć w taki sposób, aby zapewnić maksymalną wydajność i ciągłość działania Twoich aplikacji. Jako neutralne Data Center dajemy Ci pełną dowolność wyboru preferowanych dostawców.

Nasze wsparcie nie kończy się na uruchomieniu usługi. Po wdrożeniu nad projektem stale czuwa architekt rozwiązania IT. Otrzymujesz również dostęp do zespołu technicznego – Smart Hands, a Twoje środowisko dedykowane może być objęte monitoringiem.

Korzyści infrastruktury dedykowanej w Beyond.pl

Pomagamy dobrać optymalną konfigurację sprzętu i usług do potrzeb Twojej organizacji. Możesz aranżować własną przestrzeń w komorach serwerowych, integrować środowisko IT z rozwiązaniami chmurowymi lub posiadaną już infrastrukturą.

Możliwość błyskawicznej rozbudowy środowiska IT wraz ze zmieniającymi się wymaganiami Twojego biznesu. Wybierając infrastrukturę hybrydową łączącą dedykowane zasoby serwerów z chmurą zyskujesz dodatkową skalowalność infrastruktury.

Najwyższy standard ochrony danych i wbudowany proces kontroli zabezpieczeń potwierdzone certyfikatami branżowymi. W tym certyfikat ISO/IEC 27001, PCI DSS oraz pierwszy w Unii Europejskiej i jedyny w Centralnej Europie certyfikat Rated 4 wg ANSI/TIA-942.

Wsparcie architektów IT w wyborze optymalnego rozwiązania oraz kompleksowe zarządzanie środowiskiem. Dyspozycyjność Service Desk 24/7 w standardzie oraz możliwość skorzystania z usług zespołu technicznego Smart Hands.

Co obejmuje usługa infrastruktury dedykowanej?

  • Udostępnienie macierzy dyskowej zatwierdzonego producenta o żądanych parametrach wydajności z gwarancją SLA
  • Zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego, energetycznego i środowiskowego
  • Administracja macierzą, w tym utrzymanie ciągłości pracy macierzy, monitoring i aktualizacje
  • Podłączenie do sieci SAN
  • Wynajem dedykowanego serwera Blade lub Rack
  • Miejsce kolokacyjne wraz z zasilaniem i chłodzeniem w cenie
  • Zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego, energetycznego i środowiskowego
  • Naprawa serwera oraz wymiana uszkodzonych podzespołów w przypadku awarii zgodnie z zapisami SLA
  • Dostęp do interfejsu zarządzającego serwerem

Opieka i monitoring infrastruktury dedykowanej

Bezpieczeństwo danych w data center nie polega tylko na fizycznej ochronie realizowanej przez rozwiązania technologiczne. Ważna jest spójna strategia bezpieczeństwa, która według raportu marki Intel „Security Trends 2015” była uznawana za jedno z najsłabszych ogniw (43%). Infrastruktura stworzona specjalnie w celu lokowania środowiska IT jest pierwszym poziomem zabezpieczenia. Jednak w każdym systemie informatycznym to człowiek pełni jedną z kluczowych ról. Jakość usług gwarantuje połączenie rozwiązań technicznych z nieustanną opieką i monitoringiem zasobów prowadzonymi przez ekspertów.

W Polsce outsourcing IT nadal wiąże się z obawami, czy nad lokowanymi w zewnętrznym centrum danych zasobami mamy wystarczającą kontrolę. Właśnie z tego względu istotna jest możliwość stałego kontaktu z usługodawcą. Między innymi z tego powodu w Beyond.pl wsparcie oferuje się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku na wielu obszarach. Daje to Klientowi nie tylko poczucie bezpieczeństwa, ale także doprowadza do przemodelowania firmowego zespołu IT, który może skupić się na projektach rozwojowych zamiast na bieżącej administracji.

Beyond.pl oferuje trzy rodzaje wsparcia. Pierwszym kontaktem Klienta z data center jest Service Desk, który w ciągu kilku minut odpowiada na zgłoszenia e-mailowe i telefoniczne. To wszechstronni specjaliści, którzy współpracują z ekspertami z poszczególnych obszarów IT, rozwiązując bieżące problemy i rekomendując działania rozwojowe. Zespół Smart Hands nadzoruje sprzęt fizyczny w komorach serwerowych i odpowiada za jego sprawność techniczną. Dzięki tak zorganizowanej opiece nad projektami klienta prawie 97% zgłoszeń dotyczy aktualizacji czy konfiguracji, nie incydentów.

Silną grupą wsparcia jest zespół administratorów, którzy zarządzają środowiskami wirtualizacyjnymi, systemami operacyjnymi oraz bazami danych. Admini Beyond.pl nie tylko posiadają szerokie doświadczenie zawodowe, ale także mają możliwość podwyższania swoich kompetencji dzięki wewnętrznemu programowi szkoleń. Środowiska IT w Beyond.pl są zatem tworzone w oparciu o sprawdzone narzędzia, zaufanych partnerów technologicznych takich jak Intel, Lenovo czy Dell oraz wysokie kompetencje pracowników.

Usługi dodatkowe dla infrastruktury dedykowanej

Kompleksowe wsparcie dla usług kolokacji objęte umową SLA

  • Rozpakowywanie, inwentaryzacja i montaż urządzeń IT
  • Okablowywanie szaf i urządzeń
  • Zmiana lokalizacji urządzeń
  • Modyfikacje fizyczne urządzeń
  • Podstawowa konfiguracja CMOS i interfejsów zarządzających
  • Wsparcie przy debugowaniu problemów
  • Remote Hands
  • Cold Boot
  • Inne prace dotyczące obsługi kolokacji
  • Dzierżawa sprzętu sieciowego lub innego sprzętu IT nie będącego serwerem lub macierzą
  • Podłączenie urządzenia do sieci
  • Konsultacja techniczna

Usługi, które mogą Cię zainteresować

Disaster Recovery Center

Najwyższy standard bezpieczeństwa dla Twojej zapasowej infrastruktury. Zapewnij swojej firmie ciągłość biznesową.

Poznaj usługę

Administracja IT

Skorzystaj z kompleksowego wsparcia naszych ekspertów w zakresie utrzymania środowiska IT.

Poznaj usługę

Skontaktuj się z nami