Oświadczenie ws. migracji e24cloud

Szanowni Państwo,

19 marca 2018 roku poinformowaliśmy o nowej lokalizacji chmury publicznej e24cloud w Data Center 2 w Poznaniu. Przeniesienie zasobów e24cloud z Warszawy do drugiej lokalizacji Beyond.pl w Poznaniu (Data Center 2) wynika z wprowadzenia w Polsce regulacji prawnych o ochronie danych osobowych GDPR/RODO. Migracja pozwoli na zagwarantowanie lepszych standardów ochrony przechowywanych danych w oparciu o własną infrastrukturę IT oraz przyznane certyfikaty branżowe – Rated 4 wg ANSI/TIA-942 oraz ISO 27001.

Jako graniczną datę przeniesienia przez Klientów serwerów z Warszawy do Poznania wskazaliśmy 19 kwietnia 2018. Pomocą dla użytkowników był przewodnik w formie wideo dostępny na e24cloud.com/migracja/. Do dyspozycji Klientów pozostawali także eksperci e24cloud.

Jesteśmy świadomi, że nie wszyscy Użytkownicy przenieśli swoje wirtualne maszyny z Warszawy do Poznania we wskazanym terminie. Podkreślamy jednak, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby poinformować Klientów o wprowadzanych zmianach oraz wesprzeć ich w sprawach technicznych związanych z migracją. Wykorzystaliśmy wszelkie kanały do informowania o konieczności przeniesienia maszyn: informacje w panelu administracyjnym, serie mailingów, social media, rozmowy telefoniczne. Podkreślamy także, że za uaktualnienie danych kontaktowych w naszej bazie odpowiadają Klienci.

Jednocześnie oświadczamy, że Użytkownicy, którzy nie przenieśli maszyn, nie stracili danych, maszyny wirtualne zostały zatrzymane i oczekują na migrację. Prosimy o PILNY kontakt wszystkich Klientów, którzy nie ukończyli procesu migracji pod adresem support@e24cloud.com.

Z poważaniem,

Bartosz Misiaszek

Product Manager e24cloud

ZOBACZ OFICJALNE OŚWIADCZENIE